Sunday, August 8, 2010

СТЪПКА ЗА БЪЛГАРИЯ

Преди около месец имах огромното удоволствие да допринеса и аз към работата на фондация "Стъпка за Балгария," която организира обучения за деца, лишени от родителски грижи. Моя приятелка от гимназията, Жени, се свърза с мен с идеята да се включа в работата на фондацията като отделя няколко часа и направя творчески уъркшоп за правене на бижута с Хриси, която е едно от момичетата в образователа програма на фондацията. Това щеше да бъде нейната специална награда по случай края на тазгодишната програма. Аз бях страхотно поласкана от предложението и веднага се съгласих.

И така, една слънчева събота се видяхме с Хриси и майсторихме бижута в едно кафене на открито, като си бърборихме на воля :). Жълтите обици на точки, за които писах в миналия си пост, бяха измайсторени точно на тази творческа среща. Хриси направи два чифта много красиви обици - едните в лилаво и бяло и другите в синьо и жълто-зелено. Снимки от нашата среща можете да видите по-долу, а повече за фондацията и как да се включите в нея можете да прочетете на www.stepforbulgaria.org.

Photobucket
Аз и Хриси

Photobucket
Хриси майстори сините обици

Photobucket
Жени с лилавите обици, изработени от Хриси


No comments:

Related Posts with Thumbnails